Kako zdravimo

  • Vzemite si trenutek, rešite življenje

    Vzemite si trenutek, rešite življenje

    9.9.2017, 22:47 R. M. Z. Kako zdravimo
    Zaradi samomora vsako leto umre več kot 800.000 oseb, približno 25-krat toliko pa jih samomor poskuša narediti. Po podatkih Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) je v Sloveniji za posledicami samomora lansko leto umrlo 371 oseb, od tega 294 moških in 77 žensk. 
  • Uživajo alkohol, ko že vedo, da so noseče

    Uživajo alkohol, ko že vedo, da so noseče

    7.9.2017, 23:19 R. M. Z. Kako zdravimo
    Raziskava med 7905 ženskami v 11 evropskih državah kaže, da je delež žensk v Evropi, ki nadaljujejo z uživanjem alkohola, ko že vedo, da so noseče, najnižji na Norveškem in najvišji v Veliki Britaniji. Gre za prvo študijo, ki za vse sodelujoče države uporablja enako metodologijo primerjavo porabe alkohola med nosečnostjo, kar omogoča primerljivost rezultatov.
  • Kadite, ko so v avtu otroci? Škodujete jim in kršite zakon

    Kadite, ko so v avtu otroci? Škodujete jim in kršite zakon

    6.9.2017, 00:00 R. M. Z. Kako zdravimo

    Podatki kažejo, da je v Sloveniji do 10.000 otrok izpostavljenih pasivnemu kajenju v vozilu. Dojenčki in otroci so med najranljivejšimi skupinami glede škodljivih učinkov pasivnega kajenja na zdravje. Kajenje v tako majhnem prostoru, kot je avtomobilska kabina, pripelje do zelo visokih koncentracij škodljivih snovi iz tobačnega dima.

  • Ali vaš otrok dovolj spi?

    Ali vaš otrok dovolj spi?

    3.9.2017, 22:40 R. M. Z. Kako zdravimo
    Spanje je nujno za človekovo preživetje, saj se v času počitka, ki je naraven vsem živim bitjem, odvijajo življenjsko pomembni procesi. Otroci in mladostniki v fazi razvoja potrebujejo več spanja, medtem ko se ure nočnega počitka pri starostnikih skrajšujejo. Človeško telo ima notranjo biološko uro, ki nas opozarja, kdaj je čas za počitek in spanje, in je občutljiva na svetlobo in temo v dnevu.
  • Preobrat: maščobe niso na listi prepovedanih

    Preobrat: maščobe niso na listi prepovedanih

    1.9.2017, 23:36 R. M. Z. Kako zdravimo

    Prehrana, ki vključuje zmeren vnos maščobe in sadja ter zelenjave ter izogibanje hrane, bogate z ogljikovimi hidrati, je povezana z manjšim tveganjem za smrt, kaže poročilo, ki je zajelo več kot 135.000 ljudi na petih celinah in je objavljeno v strokovni publikaciji The Lancet. Izkazalo se je, da je življenjska doba ljudi, ki so iz prehrane izločili maščobe, kot so maslo, siri in meso, krajša.

  • Kako premagati post-praznični sindrom?

    Kako premagati post-praznični sindrom?

    30.8.2017, 23:30 M. K. Kako zdravimo
    Brezskrbnih poletnih počitnic ter svobodnega uživanja je konec in zopet se je potrebno prilagoditi na ustaljeno dnevno in delovno rutino ter družinsko življenje. Številnim ljudem ta prehod povzroča stres in težave ter je neprijeten predvsem za tiste, ki se vračajo v stresno delovno okolje oz. jih čaka veliko novih delovnih izzivov pa tudi za tiste, ki imajo slabe odnose z bližnjimi.
Spletno mesto uporablja piškotke, da lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje strani. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.