Program, ki je bil zasnovan z mislijo na prenos znanja in učenje od vodilnih strokovnjakov, je na enem mestu združil najboljše, kar ponuja svet na področju znanosti in podjetništva. Kot osrednja govorca sta nastopila britanski genetik in celični biolog sir Paul Nurse, ki je za svoje prelomne raziskave celičnega cikla prejel Nobelovo nagrado za fiziologijo ali medicino, ter Andy Baynes, vlagatelj, podjetnik, strokovnjak za trajnostnost in nekdanji izvršni direktor podjetij Apple, Google in Nest.
Udeleženci in udeleženke so dobili tudi neposreden vpogled v delo Lekovih strokovnjakov in strokovnjakinj ter navdihujočo organizacijsko kulturo Sandoza, globalnega farmacevtskega podjetja, ki je vodilno na področju razvoja in proizvodnje podobnih bioloških zdravil in generičnih farmacevtskih izdelkov. Obiskali so Razvojni center Slovenija, vodilni Sandozov razvojni center za razvoj tehnološko zahtevnih izdelkov, in enoto Aseptični izdelki, ki se nahajata v Ljubljani, ter Lekovo lokacijo v Lendavi, kjer potekata proizvodnja antiinfektivov in pakiranje končnih farmacevtskih oblik.
Na sedežu družbe v Ljubljani sta udeležence sprejela Matjaž Tršek, direktor Razvojnega centra Slovenija, in mag. Robert Ljoljo, predsednik uprave Leka in predsednik Sandoza Slovenija, ki je v svojem nagovoru izpostavil ključne izzive in priložnosti v farmaciji ter potencial mladih talentov. Program dogodka je poleg strokovnih predavanj, delavnic in vodenih ogledov Lekovih lokacij obsegal tudi skupinsko delo na zastavljenem farmacevtsko-poslovnem izzivu, pri katerem so udeleženci in udeleženke prikazali svoje znanje in veščine v praksi, ter dejavnosti za razvoj socialnih veščin, spoznavanje lokalne skupnosti in spodbujanje mreženja v sproščenem okolju.
ScienceBEAT je osemindvajsetim talentom iz šestih držav odstrl pogled v trende in izzive sodobne farmacevtske industrije ter jim omogočil mreženje in učenje od vrhunskih strokovnjakov in strokovnjakinj s področja znanosti, raziskovanja in podjetništva. Osrednja govorca sta bila britanski genetik, celični biolog in Nobelov nagrajenec sir Paul Nurse ter Andy Baynes, podjetnik, inovator, strokovnjak za trajnostnost in nekdanji izvršni direktor podjetij Apple, Google in Nest. Štiridnevni dogodek, ki je potekal v Ljubljani in Lendavi, se je zaključil s podelitvijo nagrad najboljšim – razglasili so zmagovalno ekipo in najbolj izstopajočega posameznika ter podelili priznanje za komuniciranje na družbenih omrežjih.
Podeljene nagrade najboljšim
Dogodek se je zaključil s podelitvijo nagrad. Strokovna komisija je na podlagi najbolj prepričljive poslovne rešitve za zastavljeni izziv izbrala zmagovalno ekipo in imenovala najbolj izstopajočega posameznika, podelili pa so tudi nagrado za komuniciranje na družbenih omrežjih. Vsi so prejeli tudi finančno nagrado.
Udeleženci in udeleženke so z delom v skupini iskali odgovore na tri ločene sklope, sestavljene iz strategije proizvodnje, strategije Go-to-Market za podobna biološka zdravila in finančnega načrta. Zmagovalna ekipa, ki so jo sestavljali Niko Petrović, Ema Čemerika, Anja Vidović, Luka Svet, Xeniya Klokova in Arijan Valar, je strokovno komisijo prepričala s projektno nalogo Blueprint for sucess. Komisija je med vsemi udeleženci izbrala tudi posameznika, ki se je najbolj izkazal pri povezovanju znanstvenega in poslovnega razmišljanja ter z znanjem, strokovnostjo in osebnostnimi lastnostmi pustil pomemben pečat na dogodku.
Zmagovalec ScienceBEAT je postal Mateusz Kosiński s Poljske, ki je ob tem povedal: »Bilo je neverjetno…priporočam prihodnji generaciji, da se prijavijo na ScienceBEAT, ker je to velika priložnost za vašo prihodnost, še posebej s srečanjem z govorniki, kot sta Sir Paul Nurse in Andy Baynes. To je enkratna priložnost, da spoznate govornike v živo, se z njimi pogovarjate in jim postavljate vprašanja, na katera nihče drug morda ne bo mogel odgovoriti.«
Priznanje za komuniciranje na družbenih omrežjih si je prislužil Matej Mivšek iz Slovenije, ki se je pred in med dogodkom najaktivneje vključeval v objave in razprave na družbenih omrežjih, vezane na dogodek, ter s proaktivnim pristopom prispeval k dodatni vidnosti in izpostavljenosti projekta.
Partnerji Science Beata so bili Univerza v Ljubljani, Univerza v Mariboru, Univerzi na Primorskem, Ljubljanski univerzitetni inkubator, javna agencija SPIRIT Slovenija ter fundaciji WorkInHealth.