Direktni prevozi za zaposlene osrednjih bolnišnic

Mestna občina Ljubljana v sodelovanju z javnima podjetjema LPP in LPT uvedla posebni direktni liniji iz P+R Stožice in P+R Barje do UKC Ljubljana ter Onkološkega inštituta Ljubljana.

Težave s parkiranjem so ena od težav, ki ga navajajo medicinske sestre ob vzrokih, zakaj razmišljajo o alternativnih zaposlitvah. Foto: UKC

Na tak način bo več kot deset tisočim osebam, kolikor jih zaposlenih v teh dveh največjih slovenskih zdravstvenih ustanovah, zagotovila udoben, učinkovit in ugoden dostop do delovnih mest. Interes za vključitev v projekt so izkazali tudi v drugih ustanovah na območju Zaloške ceste, to sta Medicinska fakulteta in Zavod za transfuzijsko medicno.

Potnikom je tako prihranjen stres, povezan z iskanjem parkirnih mest, privarčevali pa bodo tudi denar, saj staneta celodnevno parkiranje ter povratni vožnji z avtobusom zgolj 1,2 evra, kar je mesečno vsaj pol manj od najema parkirnega mesta.

Ob predstavitvi projekta se je v. d. generalnega direktorja Jože Golobič javno zahvalil Mestni občini Ljubljana za vso pomoč in sodelovanje v epidemiji. “Kot veste, so osrednji bolnišnici zagotavljali pomoč prostovoljci LPP, zagotavljali so prevoze v času ustavljenega javnega prometa ter omogočili brezplačno parkiranje na javnih površinah. Vse to so bili dobri zgledi, ki so jih posnemali župani po celotni državi,” je povedal Golobič.  Z uvedbo direktne linije bomo v UKC Ljubljana zagotavljali zaposlenim čim lažji prihod na delovno mesto tudi od jutri naprej, ko brezplačnega parkiranja ne bo več. 

“Težave s parkiranjem so ena od težav, ki ga navajajo medicinske sestre ob vzrokih, zakaj razmišljajo o alternativnih zaposlitvah. Dejstvo je, da je bil obseg parkirnih mest v okolici UKC Ljubljana načrtovan za standarde sedemdesetih, kar pomeni, da je parkirišč premalo. Tako je  edina možnost, da preusmerimo promet. Če si predstavljate kolono – en avtobus zasede prostor za tri avtomobile, lahko pa pelje do sto potnikov. To ni razmišljanje izven škatle, to je razmišljanje z željo, da  škatla ne obstaja,” je povedal Golobič.

»Na Onkološkem inštitutu pozdravljamo pripravljenost Mestne občine Ljubljana, da nam pomaga pri stiski naših zaposlenih glede vsakodnevnega parkiranja. Tudi pri nas se je namreč z anketami, ki jih letno izvajamo, izkazalo, da so zaposleni glede težav, ki jih imajo s parkiranjem, precej nezadovoljni. Na inštitutu imamo namreč le 100 parkirišč za naše zaposlene, želeli pa bi si seveda, da omogočimo parkiranje prav vsem. Anketo glede možnosti parkiranja, ki jo uvaja MOL z današnjim dnem, je izpolnilo skoraj 200 zaposlenih, tako da menim, da je bo rešitev dobro sprejeta. Zahvaljujem se Mestni občini Ljubljana za pomoč. Tudi v preteklosti so pokazali veliko pripravljenost in nam pomagajo tudi pri reševanju drugih težav, tako da res hvala še enkrat,” je povedala Andreja Uštar, generalna direktorica Onkološkega inštituta.

Župan Zoran Janković se je zahvalil sodelavkam in sodelavcev za vse, kar so naredili v času korone. V eni uri se je javilo več kot dvesto voznikov LPP, ki so v času ustavljenega javnega prometa skrbeli za prevoz otrok iz socialno ogroženih družin. “Dejstvo je, da je UKC Ljubljana ljubljanski. Vesel sem, da ga imamo. Enako velja za Onkološki inštitut in se jim ne morem zahvalit za vso skrb, ki jo posvečajo bolnikom, kar lahko rečem tudi na podlagi izkušenj, ki jih imamo v družini,” je povedal župan. Tudi zato je Mestna občina Ljubljana pristopila k projektu zagotavljanja prevoza za zaposlene osrednjih bolnišnic. “Vsi bi se radi pripeljali direktno do mize v službi, ampak to ne gre. Rešitev z avtobusom P+R, ki je danes rabila 10 minut od parkirišča do bolnišnic, bo rešitev za večino zaposlenih. Kar pa je dolgoročna rešitev, je umik Zaloške ceste pod zemljo.  S tem bi dobili dva tisoč parkirnih mest in to bi bila rešitev za zaposlene in obiskovalce,” pa je povedal župan Zoran Janković.

PUSTITE KOMENTAR

Prosimo vpišite svoj komentar!
Prosimo vpišite svoje ime tukaj