
Videz zavojčkov različnih tržnih znamk cigaret bo poenoten, vsi bodo v standardiziranih barvah, na njih ne bo logotipov, barv, podob, promocijskih sporočil ali kakršnihkoli drugih oznak značilnosti izdelka. Odstranjeni bodo okrasje, sijaj in zavajajoči elementi na embalaži cigaret in tobaka za zvijanje.
Zavajajoči vpliv trženja
Z uvedbo enotne embalaže, sporočamo, da gre za izdelke, ki niso nekaj vsakdanjega in sprejemljivega. Pred zavajajočim vplivom trženja in oglaševanja s pomočjo embalaže pa želimo še posebej zaščititi otroke in mlade.
Zmanjšanje privlačnosti tobačnih izdelkov
Številne raziskave kažejo, da enotna embalaža zmanjša privlačnost tobačnih izdelkov, predvsem med otroci in mladostniki, prepreči oglaševanje in promocijo tobačnih izdelkov s pomočjo embalaže. Zmanjšajo se možnosti za zavajanje potrošnikov z uporabo različnih oznak, barv in materialov na embalaži tobačnih izdelkov in s tem napačno zaznavanje, da so določeni izdelki manj škodljivi.
Spodbujanje opuščanja kajenja
Poveča se vidnost in učinkovitost zdravstvenih opozoril na embalaži in s tem zmanjša obseg začetkov kajenja, spodbudi opuščanje kajenja in prepreči ponoven začetek kajenja med nekdanjimi kadilci.
Kajenje vsako leto odnese 3000 slovenskih življenj
V Sloveniji je tobak vodilni preprečljivi dejavnik tveganja za prezgodnjo smrt. Pljučni rak je skoraj v 90 % posledica kajenja. V Sloveniji vsako leto zaradi bolezni, ki jih povzroča kajenje, umre več kot 3.000 prebivalcev.
Slovenija ob bok najbolj naprednim
Enotna embalaža je učinkovit ukrep nadzora nad tobakom, ki prispeva k znižanju deleža kadilcev, s katerim se Slovenija pridružuje najnaprednejšim državam v svetu na tem področju, kot so Avstralija, Francija, Velika Britanija, Irska in Norveška.